Vásárlási feltételek / ÁSZF

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. 
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy PickPackPont által), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes vagy utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, PPP-al, BA-RA saját kapacitással történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok:
Kiszállítási idő:
Szállítási díjak: (nem elég belinkelni a posta vagy a futárcég aloldalát)

Szállítással kapcsolatos információk a SZÁLLÍTÁSI  FELTÉTELEK menüpontban találhatóak.

 A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek szállítási költségét nem befolyásolja!

A BA-RA Kft. fenntartja a jogot, hogy mind a szállítási, mind a vásárlási feltételekben egyedileg eltérjen a fent leírtaktól!


A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon).
 

Általános Szerződési Feltételek

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a BA-RA Irodaszer Kft. (székhelye: 1133 Budapest, Dráva u. 5/d.; cégjegyzékszám: 01-09-185484; adószáma: 24844457-2-41; pénzforgalmi száma: 14100392-22404649-01000000; elérhetőségek: bara@barairodaszer.hu, képviseli: Rakovics István ügyvezető igazgató önállóan; a továbbiakban: Szolgáltató) és a BA-RA Irodaszer Kft által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Partner) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Partner a továbbiakban együttesen: Felek). 

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte 

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.ba-ra.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus piactéren (a továbbiakban: ba-ra.hu webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. 

Vásárlóink kizárólag az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) 2.§ v) pontja szerinti fogyasztónak nem minősülő, regisztrált felhasználók lehetnek. Ezért javasoljuk partnereinknek, hogy első vásárlásuk előtt regisztráltassák magukat.

A regisztrációval partnerünk tudomásul veszi, elfogadja az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat. Ha partnerünk elfelejti jelszavát, kérésére újra rendelkezésre bocsátjuk. A jelszó átadásából, illetéktelen személy általi felhasználásából eredő károkért a jelszó tulajdonosát terheli felelősség. A hibás regisztrációs lapok elküldéséből keletkező károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal.

A felhasználói körből ki van zárva Ektv. 2.§ v.) pontjában meghatározott fogyasztó, aki gazdasági vagy szakmai tevékenységén kívül eső célok érdekében jár el.

A BA-RA Irodaszer Kft webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza, azzal, hogy a jelen ÁSZF-el az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerinti tájékoztatást megadta a Szolgáltató. 

1.2. A BA-RA Irodaszer Kft webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. 

1.3. A ba-ra.hu webáruház szolgáltatásait valamennyi, jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet jogosult igénybe venni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. 

 

1.4. A Felek közötti szerződés a rendelési adatok valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a Megrendel gombra kattintás megerősítésével jön létre. A Felek között ily módon magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és azt a hatályos jogszabályi előírások által előírt időtartamig őrzi. Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet (pl.: megrendelések leadása) is szerződésnek minősül, amelyet a Partner a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon). A szerződések tartalmáról a Szolgáltató a Partner írásbeli kérésére tájékoztatást nyújt. 

 

1.5. Ügyfélszolgálat:               BA-RA Irodaszer Kft

Ügyfélszolgálati iroda helye:   1133 Budapest, Dráva utca 5/d. 

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: (hétfő - csütörtök: 8.00-17.00; péntek 8.00 – 16.00) 

Telefon:                                   +36 1 412 1634 (hétfőtől-péntekig) 

Mobil:                                      +36 70 608 2014 (hétfőtől-péntekig)

Telefax:                                   +36 1 412-1635 

Internet cím:                            www.ba-ra.hu

E-mail:                                      bara@barairodaszer.hu

2. Regisztráció 

2.1. A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra vagy a pénztár gomb klikkelése után. 

Egyedi – általános - kedvezményszintet csak regisztrált partnereink esetében tudunk beállítani.

2.2. A Szolgáltatót a Partner által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Partner a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. 

 

3. Megrendelés 

3.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben webáruházunkban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a portálon közölteknél több információra van szüksége, kérjük forduljon bizalommal vevőszolgálatunkhoz. Vevőszolgálatunk adatait az 1.5. pontban találja. 

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett nettó és bruttó egységár. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. 

 

3.2. A vásárlás menete.

Regisztrált Partnernek bejelentkés szükséges, mert csak ekkor látják egyedi kedvezményüket.

A regisztrációt követően a vásárlás menete azonos a nem regisztrált Partnerek/Látogatók vásárlási folyamatával.

A kiválasztott áru melletti kosár ikonra kattintás után felugró ablak belső mezőjébe a nulla szám helyére kell beütni az adott termékből megvásárolni kívánt mennyiséget. A mennyiség megerősítése a „Kosárba!” ikonra kattintva történik. Törlés a „Mégsem!” ikonnal lehetséges. A sikeres kosárba tételt az oldal tetején felugró ablak jelzi, melyben a leadott tételszám jelenik meg. Tovább lépés az OK gombra kattintással lehetséges. További tételek vásárlási a fenti folyamat megismétlésével lehetséges.  A kiválasztott tételek a „KOSÁR” ablakban tekinthetőek meg az lap jobb oldalán. Itt van lehetőség a kiválasztott tétel mennyiségének utólagos változtatására illetve törlésére. A tételek kiválasztása és ellenőrzése után a „PÉNZTÁRHOZ” ikonra kattintva zárhatja le az árucikkek összegyűjtését. Ekkor indul az utolsó fázis. A Partner átnézheti a cégadatait, módosíthatja azokat, megjegyzésben közölheti a szállítási időtartamra vonatkozó igényét. Ezek után kötelezően szükséges az „Elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF)!” felirat előtti négyzetbe kattintva az ÁSZF-et elfogadni és csak ezután lehetséges a „Megrendel” ikonra kattintva lezárni a vásárlást.

 

3.3. Kiszállítási díjszabás:

A Monet 2000 Kft-től átvett ügyfelek esetében a szállítási feltételek változatlanok maradnak. 

Új Partnereinkre vonatkozó feltételek.

A megrendelt árut a megrendelést követő 1-3 munkanapon belül házhoz szállítjuk (A hétvégén vagy ünnepnapokon beérkezett megrendelés a munkaszüneti napot követő első munkanapon kerül feldolgozásra.) 

 

Szállítással kapcsolatos információk a SZÁLLÍTÁSI  FELTÉTELEK menüpontban találhatóak.

 

A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek szállítási költségét nem befolyásolja!

A BA-RA Kft. fenntartja a jogot, hogy mind a szállítási, mind a vásárlási feltételekben egyedileg eltérjen a fent leírtaktól!

 

3.4.a. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Partner elállhat vásárlási szándékától.

3.4.b. A kedvezménnyel rendelkező Partnereink, a rájuk vonatkozó kedvezményekre természetesen interneten keresztül történő vásárlás esetén is jogosultak.  Mivel web áruházunk szoftvere jelenleg csak partnerenkénti általános kedvezmény megadására alkalmas és nem képes az adott partner általános kedvezményén belül cikkenkénti ár feltüntetésére, ezért speciális árakkal rendelkező partnereinkre a rendelés leadását megelőzően kiadott árajánlat árai érvényesek.

Amennyiben az adott Partnernek nem az árai, hanem a kedvezménye egyedi, abban az esetben az adott kedvezmény az akciós termékekre nem vonatkozik!

Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani kedvezmény rendszerét és árait, amelyről egyedi kedvezményben/árban részesült Partnereit minden esetben előzetesen írásban értesíti. 

3.5. A megrendelést a Szolgáltató csak akkor fogadja el, ha a Partner a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha a Partner valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót a Partner által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. 

3.6. A Partner a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Továbbá elfogadja, hogy az általa megadott e-mail címre Szolgáltató tájékoztató vagy hírlevelet küldjön. Amennyiben Partner nem tart igényt semmilyen további kapcsolattartásra, abban az esetben a Kapcsolat menüpontban található e-mail címre küldött elektronikus levélben iratkozhat le Szolgáltató elelktronikus leveleiről.

3.7. Szolgáltató a Partner vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Partner részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Partner részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve a Partner vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik. 

 

4. Szállítási, számlázási és fizetési feltételek 

4.1. A Weboldalon kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató a Partnernek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő időpontban – melyet a Partner megjegyzési rovatba történt kívánsága alapján határoz meg -  szállítja ki a Partner által a megrendelés során jelzett szállítási címre. Amennyiben a megrendelt árut Szolgáltató szállítja ki Partner részére, az esetben a kárveszélyviselés Partner telephelyén, vagy az általa meghatározott átadási helyen az áru átadásával száll át Partnerre. Az áru rakodása mindenkor annak a félnek a felelősségére történik, aki, vagy akinek a megbízásából a fuvarozó az áru rakodását végzi. Amennyiben az árut Partner szállítja, az esetben a kárveszély az árunak a Partner fuvareszközére történő felrakásával száll át, amennyiben a felrakást a Szolgáltató végzi. Abban az esetben, ha Partner, vagy annak megbízottja rakja fel az árut a fuvareszközre, akkor a kárveszély az áru a Partnernek történő átadásával száll át, Szolgáltató telephelyén. 

Budapesten kívüli szállítás esetén Szolgáltató egyedileg mérlegeli harmadik fél bevonását. Ez esetben a kárveszély akkor száll át Partnerre, amikor a szállítást végző harmadik féltől az árut átveszi.

Partner az ÁSZF elfogadásával és a rendeléssel hozzájárul, hogy Szolgáltató a szállításhoz szükséges adatait a szállítás időtartamára kiadja a szállítást végző harmadik félnek. Szolgáltató garantálja, hogy a szállítást végző harmadik fél Partner adatait csak a szállítás időtartamáig használja fel, tovább azokat nem tárolja, nem adja át másnak és nem használja fel saját céljaira.

4.2. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató a Partnernek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti. 

4.3. Új Partnerek esetében a Szolgáltató – egyedi elbírálás alapján - kezdetben előreutalásos vagy utánvétes fizetési kondíciót biztosít, majd az üzleti kapcsolat elmélyülésével a Partner kérésére, a Szolgáltató egyedi döntése alapján lehetőség van átutalásra a megállapított hitelkeret összegéig. Amennyiben egy Partnernek lejárt, kifizetetlen számlája van, annak kiegyenlítéséig csak előreutalásos vagy utánvétes fizetésre szolgálja ki a Szolgáltató. Abban az esetben, ha Partner ellen csőd-, vagy felszámolási eljárás indul, a Szolgáltató jogosult a további szállításokat csak banki előreutalás ellenében teljesíteni. Késedelmes fizetés esetén Partner jelen szerződés alapján elfogadja és vásárlásaival elismeri, hogy Szolgáltató késedelmi kamatot számol fel. A késedelmi kamat mértéke a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese, amelyet Szolgáltató minden negyedév zárását követően „késedelmi kamatértesítő levélben” küld meg a Partner részére. Szolgáltató lehetőséget biztosít a Partner számára, hogy pénzügyi osztályával egyeztetést folytasson . A Partnert terhelő fizetési kötelezettségekbe csak a Szolgáltató által elismert, vagy jogerős bírósági határozatban megállapított követelés számítható be. 

 

4.4. A Partner termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően mennyiségi és csomagolási hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Sérülésmentes, bontatlan, eredeti szállítmánynak csak az minősül, ami a Szolgáltató által alkalmazott biztonsági szalaggal van ellátva. Amennyiben a Partner bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó az Ügyfél kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség. 

 

4.5. A Partnerek számára a Szolgáltató biztosítja a törvényben szabályozott módon a vásárlástól való elállást. Ennek értelmében a vásárlónak (Partner) 14 napja van arra, hogy következmény nélkül elálljon a vásárlástól. Ez esetben a Partnernek  az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül kell az árut visszaküldenie (azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belü ).

 

A visszavásárlási lehetőség csak újraértékesíthető árura vonatkozik, tehát különösen (de nem kizárólagosan) nem tartoznak ebbe a körbe a olyan áruk, amelyeknek csomagolása sérült; kiszerelése nem egyezik a Szolgáltató által forgalmazott csomagolási egységgel; nem a Szolgáltatótól származik, az felbontásra került, egyéb okból sérült vagy hiányos; valamint a különböző kiárusításokban vásárolt termékek, stb. A visszavásárlási igényt a Szolgáltató bírálja el az igénybejelentést követő 5 (öt) munkanapon belül; a visszavásárlási ár az eredeti vételár 90 (kilencven) százaléka. A visszavásárlás elutasításával kapcsolatban a Partner nem jogosult kártérítési igényt érvényesíteni a Szolgáltatóval szemben. 

Elállás esetén a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni a Partnernek az emelt díjú fuvrozásból eredő többletköltségeket, csak a normál fuvarozás díját.

 

5. Garancia, szavatosság 

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók, azonban erre vonatkozó kifejezett írásbeli kötelezettségvállalás hiányában Szolgáltató nem szavatolja, hogy az áru bármely, a Partner által elérni kívánt speciális célra alkalmas. A 72 órás cseregaranciával élhet a Partner, ha a rendeltetésszerű használatot a meghibásodás akadályozza. A Szolgáltatónak jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a Partnert terheli. 

 

6. Egyebek 

6.1. A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek értékhatártól függően a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat. 

6.2. Ezen általános szállítási feltételek magyarul készültek. Bármely idegen nyelvre történő fordítás esetén a magyar nyelvű változat az irányadó. A fentiekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. és a mindenkor hatályos magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak. 

6.3. Felhívjuk minden kedves látogatónk és vásárlónk figyelmét, hogy üzletünk és webshop-unk kínálata nem azonos! Amennyiben a webshop-ban kiválaszott árut az üzletben szeretné megvásárolni, kérjük, hogy a vásárlás előtt érdeklődjön telefonon az üzletbeli készletről: 1/412 - 1634.

 

Budapest, 2014. március 3.

 

 

Kategóriák
Névnapok

Ma 2017. december 15., Valér napja van.

Holnap Aletta, Etelka napja lesz.

Közlendők

Tisztelt Látogató,

Kedves Partnerünk,

Köszöntjük webáruházunkban és reméljük, hogy megtalálja a keresett terméket! Ha mégsem vagy EGYEDI ÁRAKAT, illetve KONDÍCIÓKAT szeretne, akkor írjon vagy hívjon bennünket. 

                 Köszönettel:                     BA-RA Irodaszer Kft.

Az áruházban látható árak BRUTTÓ árak, melyek az ÁFÁ-t tartalmazzák!

A WEBSHOP ÉS AZ ÜZLET KÉSZLETE NEM AZONOS, EZÉRT BOLTI VÁSÁRLÁS ELŐTT KÉRJEN KÉSZLETINFORMÁCIÓT!

SZABÁLYOK  "Szigorú számadású nyomtatványok"  vásárlásával kapcsolatban.

                      

Kövessen bennünket!
Közösségi média